Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

All aboard the fail train!!!

Καιρό είχα να γράψω, ας όψεται η έλλειψη ίντερνετ! Αχ άτιμη κοινωνία που με ρίχνεις στα ξένα χέρια!!! Θα σας διηγηθώ ένα διπλό fail που έλαβε χώρα μέσα σε ένα τρένο.. ή για την ακρίβεια 3 τρένα! Βρίσκομαι στο μαγευτικό νησί της Σάμου, αλλά μέχρι να φτάσω εκεί, πέρασα από 40 κύματα είναι η αλήθεια. Ξεκινήσαμε με την κολλητή μου από το σιδηροδρομικό σταθμό των Τρικάλων με προορισμό αρχικά τον Παλαιοφάρσαλο και μετά την ανταπόκριση του τρένου για Θεσσαλονίκη, από όπου μετά θα έπαιρνα το αεροπλάνο.

Στο πρώτο τρένο λοιπόν πιάσαμε κουβέντα με ένα γνωστό της κολλητής μου, ο οποίος κάτι μου θύμιζε , αλλά δε μπορούσα να θυμηθώ τι. Όταν είπε πως είναι από Χαλάνδρι, έφαγα φλασιά και θυνήθηκα ότι 3 χρόνια πριν τον είχα γνωρίσει στη γαλαρία ενός λεωφπρείου που πήγαινε στα Τρίκαλα, αυτός με μακρύ μαλλί και σακατεμένα γόνατα από κάτι χιονοδρομίες και εγώ να μιλάω για την πόλη μας με τα καλύτερα λόγια ως συνήθως. Εντύπωση του είχε κάνει μάλιστα το ότι του ζήτησα να διαβάσω τη Βαβυλωνία (ανεξάρτητη εφημερίδα) όντας Τρικαλινή. Τελικά θυμήθηκε και αυτός και απόρησε με το πως ήταν δυνατό να έχω κάνει recall σε τόση άχρηστη πληροφορία.

Περνώντας η ώρα, συζητούσαμε για το πώς είναι δυνατόν να κοιμηθείς μέσα σε τρένο και να ξυπνήσεις αλλού ή πόσο χαζό είναι να πάρεις λάθος τρένο και παινευόμουν πως δε μου είχε συμωβεί ποτέ κάτι τέτοιο. Όπως όμως έχω πει σε προηγούμενο post, careful what you wish for! Φτάνοντας στο σταθμό του Παλαιοφάρσαλου, είδαμε στην απέναντι αποβάθρα ένα τρένο έτοιμο να ξεκινήσει και το σταθμάρχη να αναγγέλει την αναχώρηση χωρίς να ακούγεται καθαρά. Τρέξαμε, φτάσαμε όπως όπως στο τρένο, μπήκα μέσα, η κολλητή μου πάτησε μάλιστα το κουμπί για να ανοίξουν οι πόρτες και εκεί που αναστενάξαμε με ανακούφιση, ακούσαμε τον οδηγό να λέει: "Η αμαξοστοιχία αναχωρεί με προορισμό την Αθήνα." Μετά το πρώτο εγκεφαλικό, με τους εισπράκτορες να μας βρίζουν για την αφηρημάδα μας, σταματήσαμε στο Δομοκό, με το τρένο της Θεσσαλονίκης να είναι στις ράγες την ώρα που τις περνούσαμε.

Εν τέλει ανεβήκαμε στο σωστό τρένο, χωρίς άλλα ευτράπελα. Φτάνοντας στο σταθμό της Θεσσαλονίκης αράξαμε για ένα τσιγάρο. Ένας άγνωστος με πορτοκαλί μπλούζα ήρθε προς το μέρος μας και μας ρώτησε: Εσείς δεν είτε οι κοπελες που πήραν λάθος τρένο και ανέβηκαν στο Δομοκό; Ναι, απαντάω, αλλά πόσο ρεζίλι γίναμε για να μας ξέρετε ακόμα και εσεις;;;


------------------------------------English Version------------------------------------------------
(coming soon...)

1 σχόλιο: